سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برچسب ژلهای

برچسب ژله ای یا کریستالی چیست؟

 

برچسب ژله‌ای نوعی برچسب است که در آن یک لایه رزین به ضخامت حدود 3 میلیمتر بر روی یک لایه لیبل چاپ شده تزریق می شود. اگر این تزریق با پلی یورتان انجام شود با یک برچسب سه بعدی و دائمی شگفت انگیز روبرو خواهید شد.

اگرچه این پلی اورتان کیفیت بالایی دارد، اما متوجه خواهید شد که برچسب های ژل شما نیز بسیار انعطاف پذیر هستند. در واقع به این ترتیب با خم شدن یا کوبیدن برچسب هیچ گونه آسیبی ایجاد نمی شود.

 

ویژگی برچسب ژله ای

 

وقتی می گوییم مارکرها و چسب های ژل پایدارترین و بی اثرترین چسب ها هستند، اغراق نکرده ایم. شما می توانید از این لوگو برای تبلیغات در زمینه های مختلف از جمله ایجاد پرچم میز و برچسب محصولات استفاده کنید.

از ویژگی های لیبل ژله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر گرما و افزایش دما. بنابراین، می توانید از این برچسب در هر دمایی استفاده کنید.

در ساخت این نوع چسب ژل از پلی اورتان مرغوب و درجه یک استفاده می شود که از زرد شدن این برچسب خبری نیست.

این برچسب که به دلیل مقاومت بالای خود در برابر نور خورشید و اشعه های مضر UV شناخته شده است، محو نمی شود و آسیب نمی بیند.

مقاومت این برچسب های ژل در برابر ضربه، فشار و ضربه نیز بسیار مهم است. جالب است بدانید اگر جسم نوک تیز به آن برخورد کند خیلی سریع به حالت اولیه باز می گردد.

مقاومت برچسب های ژل در برابر رطوبت یکی دیگر از ویژگی های مهم است به طوری که رطوبت به هیچ وجه نمی تواند در آنها نفوذ کند. به این ترتیب ساختار این تگ یا برچسب به هم نمیخورد و اجزای مختلف آن از هم جدا نمی شوند.

برچسب های ژل در آب و محلول های شیمیایی نامحلول هستند که طول عمر، دوام و کیفیت را تضمین می کند.

این برچسب دارای قدرت چسبندگی بالایی است.

 

نتیجه گیری

 

چاپ آداک به عنوان بهترین مرکز چاپ در تهران و با چندین سال سابقه در زمینه چاپ همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود با ارائه بهترین خدمات داشته است. کیفیت محصولات این مجموعه طی سالیان گذشته همواره رشد داشته و این رشد هرگز متوقف نخواهد شد. اگر خدمات چاپ مانند چاپ لیبل، چاپ کارت ویزیت، چاپ دیجیتال، چاپ پرچم تشریفات و غیره را می خواهید. می توانید با شماره های وب سایت تماس بگیرید و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

 

02165446828